Motorky pro skupinu A

Na čem se budete učit jezdit

HONDA CB650F

Motorka do města i na cesty

HONDA CB650F –  ideální první motorka při vstupu do kategorie motorek spadajících pod řidičské oprávnění skupiny A. Slovy výrobce: „ztělesnění radosti z klikatých silnic“ a zároveň „ skvělý stroj do města“.

Klepněte na tlačítko Upravit a změňte tento text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. UT elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinaru dapibus leo.
Vrtání × zdvih (mm)67 x 46
KarburaceElektronické vstřikování paliva PGM-FI
Kompresní poměr11.4:1
Emise C02 (g/km)
Zdvihový objem motoru (cm3)649 cm3
MotorKapalinou chlazený, čtyřtaktní šestnáctiventilový řadový čtyřválec DOHC
Max. výkon64kW/11 000 ot/min
Max. točivý moment63 Nm/8 000 ot/min
StartérElektrický
Rozměry (D × Š × V) (mm)2 110 x 775 x 1 120
Typ rámuOcelový
Objem palivové nádrže (litry)17.3
Spotřeba palivaUdávaná spotřeba podle WMTC: 4.76 l / 100 km
Světlá výška (mm)150
Pohotovostní hmotnost (kg)206
Výška sedla (mm)810
Rozvor (mm)1450
SpojkaMokrá spojka
Stálý převodŘetězový pohon
Převodovka6stupňová
Přední brzdyDvojitý kotouč, hydraulické brzdy 320 x 50 mm s dvoupístkovými třmeny
Zadní brzdyKotouč hydraulické brzdy 240 x 5 mm s jednopístkovým třmenem
Přední zavěšeníTeleskopická přední vidlice 120mm
Zadní zavěšeníkyvná vidlice se dvěma tlumiči
Velikost přední pneumatiky17″
Velikost zadní pneumatiky17″
Přední kolaVícepaprskové lité hliníkové
Zadní kolaVícepaprskové lité hliníkové

ZBLÍZKA

Digitální přístrojový panel zbytečně nerozptyluje. Symetrický a uspořádaný design zobrazuje jasně a přehledně ty nejdůležitější informace – vlevo aktuální rychlost (se segmenty digitálního otáčkoměru), vpravo ostatní provozní údaje jako stav paliva, dílčí i celková ujetá vzdálenost nebo údaj o průměrné spotřebě.

Díky doširoka klenutým řídítkům je posed klasický, turistický. Sedlo, které je přesně 810 mm nad zemí, přivítají i jezdci menších postav nebo motocyklistky. I ve stoje na místě je motorka pocitově velmi lehká.

Na klikaté silnici je motorka neuvěřitelně zábavná. Do zatáček padá s radostí a ani při hodně razantních průjezdech oblouků nepovolí rám z ocelového profilu ani o milimetr.

Konstruktéři se zaměřili zejména na každodenní použití v běžném provozu, není třeba se tolik soustředit na udržení motoru v otáčkách, a zbývá tak daleko více času pro čistou zábavu. A to je důvod, proč Honda CB650F existuje.

SUZUKI GSF 650 Bandit s druhými řídítky

Pro počáteční fáze výcviku

Motocykl SUZUKI Bandit 650 – jeden z nejúspěšnějších motocyklů střední kategorie. Vynikající ergonomie, skvělé jízdní vlastnosti, nestárnoucí design.

Klepněte na tlačítko Upravit a změňte tento text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. UT elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinaru dapibus leo.
Vrtání × zdvih (mm)66 x 49 mm
KarburaceElektronické vstřikování paliva
Kompresní poměr11,5:1
Zdvihový objem motoru (cm3)656 cm3
MotorKapalinou chlazený, čtyřtaktní šestnáctiventilový řadový čtyřválec
Max. výkon63 kW při 10 500 ot. za min.
Max. točivý moment62 Nm při 8 900 ot. za min.
StartérElektrický
Rozměry (D × Š × V) (mm)2110 x 770 x 1085
Typ rámuOcelový
Objem palivové nádrže (litry)19
Spotřeba paliva
Pohotovostní hmotnost (kg)240
Výška sedla (mm)790
Rozvor (mm)1470
SpojkaV olejové lázni, vícelamelová
Stálý převodŘetězový pohon
Převodovka6stupňová
Přední brzdy310mm kotoučová dvoupístková
Zadní brzdyKotoučová
Přední zavěšeníTeleskopická vidlice s olejovým tlumičem
Zadní zavěšeníKyvná vidlice s vinutou pružinou a olejovým tlumičem
Rozměr přední pneumatiky120/70 ZR17
Rozměr zadní pneumatiky160/60 ZR17
Přední kola17″ vícepaprskové lité hliníkové
Zadní kola17″ vícepaprskové lité hliníkové

ZBLÍZKA

Palubní deska je moderní, přehledná a s čitelností nejsou žádné problémy ani na přímém slunečním světle. V hustém provozu oceníte rozměrná zpětná zrcátka a výtky si nezaslouží  ani přední světlomet, který je dostatečně výkonný.

Suzuki GSF650 Bandit vyniká výborným vybalancováním celé motorky. Jízda je předvídatelná, motocykl reaguje na změny směru jízdy okamžitě a s nadšením a díky pohodlné pozici za řídítky se nemusíte bát ani delších cest.

Spolehnout se můžete na skvělý řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 656 cm3 s charizmatickým zvukovým projevem a skvělou reakcí na přidání plynu. Maximální rychlost je okolo 200 km/h.

Suzuki GSF650 Bandit je klasika, se kterou nemůžete šlápnout vedle. Nabízí výborný poměr mezi příznivou cenou, vysokou spolehlivostí a jistými jízdními vlastnostmi.