Motorky pro skupinu AM a A1
Na čem se budete učit jezdit
HONDA CB125F
Přivítejte svobodu
Motocykl CB125F s ostře řezanými liniemi, který probouzí vzrušení a touhu po svobodě. Prostorově tvarované boční kryty, široká palivová nádrž a kompaktní přední kapotáž.
Vrtání × zdvih (mm) | 52.4×57.8 |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 9.2:1 |
Emise C02 (g/km) | 46 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 124.7cc |
Motor | Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec OHC se 2 ventily a vyvažovacím hřídelem |
Max. výkon | 7.8kW/7 750 ot/min |
Max. točivý moment | 10.2Nm/6 250 ot/min |
Startér | Elektrický |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12V/6AH |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2,035x765x1,080 |
Typ rámu | Ocelový |
Objem palivové nádrže (litry) | 13 |
Spotřeba paliva | Udávaná spotřeba podle WMTC: 1,95 l / 100 km |
Světlá výška (mm) | 160 |
Světlomety | 12V 35W/35W |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 128 |
Výška sedla (mm) | 775 |
Rozvor (mm) | 1295 |
Spojka | Mokrá spojka |
Stálý převod | Řetězový pohon |
Převodovka | 5stupňová |
Přední brzdy | Hydraulická brzda s 240mm kotoučem |
Zadní brzdy | Bubnová brzda |
Přední zavěšení | Teleskopická přední vidlice 120mm |
Zadní zavěšení | kyvná vidlice s dvěma tlumiči |
Velikost přední pneumatiky | 18″ |
Velikost zadní pneumatiky | 18″ |
Přední kola | 18″ vícepaprskové lité hliníkové |
Zadní kola | 18″ vícepaprskové lité hliníkové |
ZBLÍZKA
Dvoudílný přístrojový panel pomáhá udržovat přehled za jízdy, symetrický a uspořádaný design s uprostřed umístěným indikátorem řazení vám umožní dokonale načasovat řazení nahoru.
Se stylovými šestipaprskovými koly o průměru 18 palců, které se vypořádají s nerovnostmi na vozovce, a které zlepšují stabilitu při vyšších rychlostech i odezvu v zatáčkách, se stane každá jízda zážitkem.
Ocelový rám, teleskopická vidlice a dva zadní tlumiče zajišťují snadné, ale přesto stabilní ovládání a přináší vám vyšší jistotu v zatáčkách. 45° úhel řízení vlevo i vpravo zajišťuje rychlý průjezd rušnými ulicemi.
Pečlivě tvarované boční kryty se směrem k zadní části stroje zužují a vyvažují tak rozdíl výšky mezi jezdcem a spolujezdcem pro vyšší pohodlí.
HONDA CBF125 s druhými řídítky
Pro počáteční fáze výcviku
Motocykl CBF125 – polonaháč s výbornou ovladatelností a skvělými jízdními vlastnostmi. Opticky mohutná polokapotáž s černým štítkem, výrazný přední reflektor, robustní a dobře viditelné směrovky, odvážně tvarované zadní plasty.
Vrtání × zdvih (mm) | 52,4 x 57,8 mm |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 9.2:1 |
Emisní norma | Euro-3 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 124.7cc |
Motor | Čtyřdobý vzduchem chlazený 2ventilový jednoválec SOHC |
Max. výkon | 8,3 kW = 11,3 k (8000 ot. za min.) |
Max. točivý moment | 11,2 Nm (6250 ot. za min.) |
Startér | Elektrický |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12V/6AH |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 1955 x 760 x 1110 |
Typ rámu | Ocelový |
Objem palivové nádrže (litry) | 13 |
Spotřeba paliva | Udávaná spotřeba podle WMTC: 1,95 l / 100 km |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 128 |
Výška sedla (mm) | 792 |
Rozvor (mm) | 1270 |
Spojka | Mokrá spojka |
Stálý převod | Řetězový pohon |
Převodovka | 5stupňová |
Přední brzdy | 240mm kotoučová dvoupístková |
Zadní brzdy | 130mm bubnová |
Přední zavěšení | 30mm teleskopická vidlice |
Zadní zavěšení | kyvná vidlice s dvěma tlumiči |
Velikost přední pneumatiky | 17″ |
Velikost zadní pneumatiky | 17″ |
Přední kola | 17″ vícepaprskové lité hliníkové |
Zadní kola | 17″ vícepaprskové lité hliníkové |
ZBLÍZKA
Dvoudílný přístrojový panel s ukazatelem rychlosti a palivoměrem. Absenci otáčkoměru kompenzuje pomocná červená stupnice kolem tachometru, na které jsou naznačena vhodná pásma pro použití jednotlivých rychlostních stupňů.
Tahavý motor, pěkně odstupňovaná a kultivovaná převodovka, plynulý a klidný zátah a tichý chod bez vibrací jsou vlastnosti, které u motorek této třídy jen málokdy potkáte.
Ocelový rám, teleskopická vidlice a dva zadní tlumiče zajišťují snadné ovládání motorky a přináší vám vyšší jistotu v zatáčkách. 45° úhel řízení vlevo i vpravo zajišťuje rychlý průjezd rušnými ulicemi.
Se stylovými šestipaprskovými koly o průměru 17 palců, které se snadno vypořádají s nerovnostmi na vozovce, a které zlepšují stabilitu při vyšších rychlostech a odezvu v zatáčkách, se stane každá jízda zážitkem.